Friday, September 9, 2011

kenangan silam....

Dia adalah seorang lelaki yang pernah aku kenali...
yang mengajar aku erti cinta dan sayang...
menjanjikan kebahagian sebagai pengakhiran...
terasa dunia ini seakan-akan bergembira meraikan cinta kami...
setiap kata-kata yang di lafazkan
membuat aku merasakan sekuat kepercayaan di taburkan..
mengapa mudah hati ini layu sewaktu matanya memandang..
mengapa aku mudah percaya tanpa rasa curiga...
sakit....hati aku makin sakit
tatkala dia pergi tanpa rasa bersalah....
selepas kemanisan yang ku berikan...
akhirnya racun yang dia berikan....
hanya TUHAN sahaja yang tahu...
betapa derita hidupku...
ingin meneruskan kehidupan yang sudah di ragut bahagia bersama nya...
jika dia tahu aku sangat menyayanginya...
tapi kini yang ada cuma kebencian..
benci di atas suatu kesilapan kerana pernah mengenalinya...
owh TUHAN...berikan lah aku keampunan..
sesunggunya aku hambamu yang sentiasa salah dalam perlakuan....
kenangan silam itu amat menyakitkan..
berikan lah kehidupan baru yang lebih sempurna......

2 comments:

  1. to my beloved sis..sabar la sayang..sesungguhnya cinta manusia itu selalu menyakitkan....

    ReplyDelete
  2. ku tahu kau masih dengan bayangan silammu...semakin terang cahaya cinta ku berikan....semakin jelas juga bayangan silammu...

    ReplyDelete

islam