Tuesday, July 20, 2010

INDAHNYA CINTA SEORANG TEMAN

  INDAHNYA CINTA SEORANG TEMAN…


indahnya cinta seorang teman... .

menyintai nye lebih dari cintai diri sendiri... ..

menyintai nya lebih dari seorang kekasih... ..

tapi mengapa teman itu seringkali lupa ??

lupakah dia aku yang amat menyayanginya... ..

lupakah dia pengorbanan soerang teman... ...



aku merelakan cinta ku berlayar di tengah lautan... .

aku merelakan diri ini sepi tanpa cinta... ..

kerana aku mengharapakan cinta dari seorang teman... ..

namun sejak peristiwa itu... .

aku di tinggalkan sendirian... .

kerana aku di salahkan merampas nilai sebuah cinta... ...

salah kah aku ??



aku terlalu rindu... ... rindu yang teramat... ..

ingin aku peluk dirinya... ..

ingin kau menangis di sampingnya... ...

namun semakin hari... .aku semakin penat untuk merayu... .

merayukan nilai sebuah persahabatan... ...

aku terlalu tunduk demi seorang insan... .yang ku gelar teman...

setelah lama ku pendamkan perasaan... ...

kini aku tahu... ..

diri ku tidak menjadi pujaan di hati nya...

aku bukan lagi menjadi payung pelindung di sewaktu hujan turun... ..

aku bukan lagi sekuntum bunga penyeri dalam hidup nya...

adakah aku harus melupakan dia ?seorang teman yang amat

aku sayangi... ..



hanya tuhan yang tahu... ..

mungkin aku pernah alpa dengan perasaan...

mugkin aku salah dalam tafsiran... ..

namun aku mengharapkan... .

peluang untuk cinta itu kan bersemi kembali... ..

itulah doa seorang teman... ...

yang sepi tanpa cinta... .

CREATED BY:AYA





No comments:

Post a Comment

islam