Tuesday, July 20, 2010

SEPI TANPA CINTA

SEPI TANPA CINTA…



AKU...

hanya mampu tangisi sebuah perpisahan... .

yang bukan tanpa rela...

tapi kerana terpaksa... ...

AKU...

tidak mampu untuk berkata-kata...

tidak harus menyalahkan takdir semata-mata...

tidak dapat aku luahkan betapa hebatnye nilai sebuah cinta... .

betapa pedihnya tatkala di landa resah kerinduan... .

AKU... .

pertama kali aku kenal ape itu cinta...

aku masih tidak mengerti...

adakah ia terlalu nikmat?terlalu ingin di rasai?

tapi... ..setelah perpisah menghimpit pertemuan...

baru ku sedar... .sakit yang teramat...

AKU...

setiap titisan air mata yang mengalir...

menyatakan betapa aku alpa keran cinta...

kerana terlalu tinggi harapan yang aku taburkan... .

tanpa ku sedari... aku lemah di buai perasaan...

AKU... .

harus yakin aku bukan lagi di ciptakan untuk dia...

menerima sebuah perpisahan...

terasa diri ini sudah terlalu berulang kali di lukai...

bilakah bahagia akan datang... .

AKU...

memikirkan tentg hidup... .

tapi perjalanan hdup ini masih terlalu awal untuk di ramal... ..

CREATED BY: AYA









No comments:

Post a Comment

islam