Sunday, July 25, 2010

maafkan aku..






maafkan aku wahai kekasih ku...

aku tak mampu untuk menyintai mu sepenuh jiwa...

dek kerana pengalaman lepas yang mengajar aku mencintai sepenuh jiwa..

buat aku takut untuk membuka nya seluas-luas tanah yang terbentang...

tangisan mu pada saat itu...

mampu membuatkan kan rasa kesalku makin bergolak...

mampukah aku memberikan kebahagiaan untuk mu???

sedangkan kau tahu hidup ku masih xcukup bahagia...

hidup ku sentiasa di landa kemurungan....

maafkan aku wahai kekasih ku...

kau adalah yang terbaik yang Allah turunkan buat ku...

namun pada saat kita di temukan...

kau bukan lah cinta yang pertama..

dia telah merampas rasa cinta ini..

tidak ku tahu sampai bila aku harus begini..

sentiasa buat kau kecewa..sentiasa buat kau derita...

sentiasa ku mohonkan jodoh kita..

namun yang berkuasa adalah Allah yang Esa..

kita hanya mampu merancang...

Tuhan yang akan menentukan...

maafkan aku..

aku tak bisa hidup dalam dunia fantasiku....

aku bukan lah yang sempurna dalam tiap perlakuan ku..

pertuturan ku....

semoga kau mengerti wahai puteraku...


25 julai 2010..
















































No comments:

Post a Comment

islam